اناهیتااناهیتا، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

برای دخترم که دنیای من است

بازی دادن تو

1392/6/11 18:07
نویسنده : مامان دنیا
155 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من خیلی بازیگوش شدی همش میگی بازیم بده .عاشق تلویزیون شدی و تا میبینی تلوزیون روشنه دست و پا میزنی و ذوق میکنی ....

دیشب یه اتفاق خیلی خوب افتاد و اینکه تو ساعت 4 بیدار شدی و بهم میخندیدی ولی من مست خواب بودم دیگه باخودم گفتم نمیتونم صبر کنم داشت خوابم میبرد که تو هم سکسکت گرفت ده دقیقه ای بیدار بودی و تو حالت سکسه خوابت برد دیگه برای خوابوندنت تلاشی نکردم ....

امروز تو حالت دمر گذاشتمت ماشالله خیلی خوب گردنت رو میاوردی بالا مامان جان  اینم من رو خیلی خوشحال کرد..

راستی این خانم گربه رو که برات صدا در میاره رو خیلی دوست داری..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابای ملیسا
11 شهریور 92 19:38
سلام . ضمن تبریک به خاطر نوشته های زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . ممنون می شم اگر به کلبه مجازی دردونه این حقیر قدم بزارید و با گذاشتن یک یادگاری ، خاطره ای شیرین برای فردای ملیسا رم بزنید . ممنونم از لطف شما .
شیما مامان انیتاجون
23 شهریور 92 18:50
وای خداااا چ بزرگ شده ماشالا هزارماشالا ی ماچ گندش کن دنیاجون دختر نانازتو .


شیما جون ممنون شما هم انیتا جونی رو ببوس