اناهیتااناهیتا، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

برای دخترم که دنیای من است

واکسن چهار ماهگی

1392/6/26 11:26
نویسنده : مامان دنیا
130 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من عسل مامان و  بابایی تو میدونستی ؟!!!!

 

وای تو چقدر جیگر شدی مامان دیگه کم کم خانم تر میشی تو دل ما بیشتر جا میکنی خودت رو

 

امروز بردیمت بهداشت بابابایی که واکسن بزنی ..بابایی گذاشتت رو پاش و خانمه واکسنت رو زد

تو واکسن گریه کردی اشکم در اومد ولی زود گریت قط شد ..

الانم به خاطر استامینفنی که خوردی تخت خوابیدی کاش که زودی خوب شی نه دردی داشته باشی و تب نکنی

 

اینم جیگر مامان بعد از واکسن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الناز
26 شهریور 92 11:39
قربونش برم من
چه خانوم شده ماشالا


خاله الناز ممنونم
مامان حلما
26 شهریور 92 11:47
سلام
الهی خاله دورت بگرده تو هم که مثل حلمای من میخوابی.
مامانی منم قبل هر واکسن حلما کلی استرس دارم.


ممنون خاله جون
کتی..مامان مهرسا
30 شهریور 92 8:45
اخی

مبارکت باشه خاله اغاز 5ماهگیت

و واکسن زدنت


خاله مرسی مهسا جونی رو ببوسسسسسسسسس

مهرسا منطورمه