اناهیتااناهیتا، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

برای دخترم که دنیای من است

رستوران

1392/6/28 1:05
نویسنده : مامان دنیا
149 بازدید
اشتراک گذاری

دختری مامان باز امشب مار فتیم بیرون خانم سر شام شروع کردن نق زدن اینقدر نق زدی که بخوابونمت رو پام گذاشتمت باز نق زدی بابایی یه پیشنهاد داد که بعد از شام تختی که روش نشستیم رو عوض کنیم بلندت کردیم و تو باز بیدار شدی و شروع کردی .الهی بمیرم برات که برای خواب اینقدر گریه میکنی اومدیم خونه باز با ناله های نازکت دلم رو اب کردی و منم شروع کردم پا به پات گریه کردن خلاصه رو پام خوابیدی عسلم

 

دیگه قول میدم اذیتت نکنم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان عسل
28 شهریور 92 1:20
ی خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
بهار
2 مهر 92 16:57
سلام اگه دوس داشتین برای آناهیتا جون قالب وبلاگ با عکسای خوشگلش درست میکنم. خوشحال میشم به این آدرس سر بزنین. www.ghalebe-weblog.blogfa.com البته با قیمت مناسب تر از جای دیگه و یه کارت پستال هدیه
علي
8 اسفند 92 19:53
سلام وبت قشنگ بود روزنامه ديواريمو ببين مرسي ---