اناهیتااناهیتا، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

برای دخترم که دنیای من است

بدون عنوان

1392/8/9 22:22
نویسنده : مامان دنیا
124 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد مدت ها وقت کردم بیام وبلاگت رو ازتو بنویسم ...

این روزا خیلی روزای سختیه ..خوش به حالت که کوچولو هستی و چیزی از زندگی نمیدونی ...

عزیزم تازگی ها خیلی تمایل به نشستن داری

خیلی جیغ میزنی و ذوق میکنی صدات رو خیلی بالا میبری

دیگه من رو کاملا شناختی و بغل دیگران زیاد نمیمونی و به اصطلاح غریبی میکنی

دختری خیلی تنبلی نه غلت میزنی و نه چهاردست و پا میری ..البته وقتی دمر میذارمت خیلی تلاش میکنی بری ولی نمیتونی ..

ایشالله این روزا تموم میشه و تو هم زودتر بزرگ میشی و بیشتر دلبری میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نازنین ق
10 آبان 92 16:20
ووی اخمشو ببین
اخمو نبینمت دختر مهربون
دنیا ببوسش ای دختر ارومو
سرهمیشم خیلی قشنگه


مرسی نازنین جون شماهم ایشین خانم نازو دوست داشتنی رو ببوس از طرف من
کتی..مامان مهرسا
14 آبان 92 15:36
جونممممممم
عکش اولی عشقمههههههه
خاله قلبونت


خاله کتی همیشه مهربونی ها
شیما مامان انیتاجون
17 آبان 92 21:03
من عاشق این عکس تو کریرشم فدات شم خاله جووون ممنون شیما جون دوست دارم