اناهیتااناهیتا، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

برای دخترم که دنیای من است

بدون عنوان

1392/10/3 0:06
نویسنده : مامان دنیا
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم میخوام یکم بنویسم از این روزامون...

شما دخترم تازه دست از تنبلی برداشتی و خودت رو دمر میکنی تازه اونم نه اینکه خوشت بیاد و دایم انجام بدی فقط وقتی من با کنترل تلوزیون که خیلی دوسش داری تحریکت کنم و شما بخوای برش داری در حالت خوابیده خودت رو به جلو میاری و نیم خیز میشی و بعد دمر میشی خیلی هم دوست دارم چهار دست و پا بری که دوست داری ولی نمیتونی ..شبا تا صبح 5 باری تو خواب نق میزنی و وقتی شیر میدم باز با همون چشای بسته میخوابی .صبح ها بیشتر از ساعت نه نمیخوابی بیدار میشی و باید تلوزیون روشن کنم و شما بشینی با اسباب بازی تو دستت تلوزیون نگاه کنی تا من دست و روم رو بشورم و بیام سراغ شما و جات رو عوض کنم قطره هات رو بدم و دست و روی شما رو هم بعد از خوردن قطره بشورم صبحانه هم که اصلا میل نداری چند باری فرنی درست کردم ولی اصلا دوست نداری ولی خیلی اهل سوپ و غذاهای دیگه هستی ...تا شب همینجوری سرگرمی در روزم فقط بعد ناهار میخوابی یکی دو ساعتی میخوابی خیلی هم دوست داری بهت توجه کنم و باهات بازی کنم عاشق لوسترم هستی و همش چشمت بهشه منم گاهی میگیرمت بالا تو هم کلی ذوق میکنی..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

je30
25 دی 92 22:33
وای عسیسم چه نازه...اگه بالینک موافقی بیاپیشم
مامان بهنود و بهناز
15 بهمن 92 11:07
سلام ابجی وبلاگت مبارک خیلی کار خوبی کردی وبلاگ ساختی به ما هم سر بزن دوس جون