اناهیتااناهیتا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

برای دخترم که دنیای من است

بدون عنوان

1393/6/10 21:30
نویسنده : مامان دنیا
427 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان عشق مامان سلامممم

دختر باهوش من تقریبا اعضای صورت و بدنش رو شناخته

کلمه نون هم تازگی ها یاد گرفتی

نمیدونم چرا زیاد دوست نداری حرف بزنی بیشتر دوست داری دست من رو بگیری و چیزی رو که میخوای رو با ایما و اشاره بیان کنی

عاشق این هستی که بری پشت مبل و قایم بشی و من دنبالت بگردم

یه کار شیرین یاد گرفتی و اونم اینه که هر جا آینه باشه خودت رو میبینی و میخندی و برای خودت شکلک در میاری

دوسه روز پیش داشتم لباس تنت میکردم که بری بیرون تا لباس جدیدت رو پوشیدی دوییدی رفتی جلو بوفه که پشتش اینه داره خودت رو نگاه کردی و کلی ذوق کردی از اون روز فهمیدم که عاشق آینه شدی

یه کار خطرناک امروز یاد گرفتی اینکه میری رو کشو گاز و وایمیستی که خیلی باید حواسم بهت باشه

تقریبا رشد و سرعت یادگیری خانم خانمای ما اینقدر زیاده که نمیشه خیلی دقیق بیانش کنم تا جایی که یادم بیاد و تو ذهنم بمونه سعی میکنم بیام و بنویسممممم

مامانی خیلی دوستت دارم عاشق اینم که میای پشتم و صورتت رو میچسبونی به کمرم و من از قلقلک جیغ میزنم و تو بلند بلند  میخندیییییییی فدات شممممممممم

اناهیتا در حین خراب کاری و اخم به مامانش

یه خواب شیرین

عسلم وقتی موهاش بلند بود

گل مامان وقتی موهاش رو کوتاه کردیم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

niyayesh kocholoo
11 شهریور 93 0:33
________________________________█████_____█████ ______________________________███____██_██_____███ _____________________________██________██__________██ ____________________________██__________█____________██ ________██████____________██________________________██ _____███████████________██________________________██ ____█████████████_______██_______________________██ ___███████████████______██______________________██ ___████████████████______██___________________██ ___████████████████_______██_________________██ ____███████████████_______███_______________██ _______███████████_______██__██_____________██ ___________███████______████___██__________██ ____██████__██████████████_____██_____██ __██████████████████████________██__██ _████████████████████_____________████ ██_█████_████████████_______________█ █__█_██__████████████ _____█__████████████ _______█████████████ _______██████████████ _______███████████████ ________███████████████ _______███████__████████ ______███████_____███████ ____█████████________██████با تبادل لینک موافقم.
نی نی عکس
12 شهریور 93 14:54
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
مامان زهره
30 آبان 93 16:18
آفرین چه مامان ودختر خوبی جغجغه های دختر من همگی نابود شدن اما مال آناهیتا جون همه سالمن آفرین آفرین ... ماشاله همه مدلی خوشتبپه